Over je merk kletsten. Dat kun je wel. Wat het doet, hoe het werkt, waarom het zo knalt.
En daar leest je een toekomstige klant keihard overheen. Waarom?
Omdat je ze niet raakt. Ergens linksboven onder de ribben. Precies. In de rikktetik.
En dat is zonde. Toch?
Tja, die teksten voor je website. Ik weet hoe dat gaat.
Je begint met twee of drie pagina's, dat gaat nog. Maar dan. Geen tijd meer. Een stevig wind. Je woorden als paardebloemen over de pagina's. Overal en nergens.
Het spoor bijster.
Twijfel je of je een klinkend verhaal vertelt? Of je tekst nog past bij je doel? Of de pagina's van je website helder zijn? Of je met dezelfde stem kletst? Of wat je vraagt nog klopt?
Ik check het voor je!
Gaat zo
→ Ik neem alle pagina's door
→ Ik kijk naar tekst en gebruiksvriendelijkheid
→ Ik geef je klinkklare verbetertips
Ik let op:
→ Vertel je een consistent verhaal?
→ Matcht je tekst met je doel?
→ Zijn pagina's helder?
→ Klink je overal hetzelfde?
→ Zijn je call-to-actions duidelijk?
→ Hoe staat het met UX copy (knoppen, labels, meldingen)?
→ Zin om je teksten aan te passen (duh)
→ Klinkklare checklist die je zelf kunt doorvoeren (PDF)
→ De opname van ons gesprek (video)
+ Met korting door stomen? Kan! Eerst je website op orde, bijvoorbeeld? Of laat je mij je teksten schrijven? Ik blijf je helpen met je website.
Dat is simpel, € 450,- rond. Stuur me een mail met je wensen en ik vertel je meer! Mail me op info@gaelvanheijst.nl Of plan een gesprek in.
Laten we eens praten over jouw wensen, dan weten we allebei of het klikt (en past). Mail me op info@gaelvanheijst.nl Of plan een gesprek in.
Terechte vraag. Je kunt die woorden maar één keer uitbesteden. Waarom ik? Omdat ik ervaring heb met ontwerpen voor het web en een pen die daarmee matcht. Klonk dat goed? Dat komt omdat ik graag schrijf. Vooral voor jou, want jij weet wat je wilt. Blije, blijvende klanten en aandacht voor je dienst. Hebben we dat in ieder geval al gemeen met elkaar. Benieuwd naar meer? Laten we eens praten!
Ik loop je website grondig na. Met name op hoe tekst en gebruiksvriendelijkheid samen gaan. Ik let op: doel van je website, pagina-opbouw, eenduidige toon, call-to-actions, UX copy (knoppen, labels, meldingen). Daarvan maak ik een nieuw blauwdruk. Kun je rustig doorheen klikken.
Nieuwe teksten - nieuwe website. Logisch, toch? Dat kan ik zeker doen. Ik breng je website weer op orde.